Vragen, suggesties of ontevreden over een product? Laat het ons dan weten!

Of je nou gewoon iets wilt vragen, een klacht hebt of juist een goed idee voor een te gekke smaak: we horen graag van je. Op welke manier dan ook. Je kunt contact ons opnemen via het contactformulier. Bekijk hier onze disclaimer.

Niet tevreden over een van onze producten omdat er naar jouw idee, iets mis mee is? Wat vervelend!
We zouden het product graag willen onderzoeken om te kijken of wij een mogelijke oorzaak kunnen vinden.
We willen immers elke dag de lekkerste biscuits blijven bakken!
 Je zou ons daarom enorm helpen als je het product naar het volgende adres kunt sturen:
 

Postadres
Sultana Consumentenservice
Antwoordnummer 1310, 1500 WC Zaandam

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Heb je een algemene vraag, opmerking of klacht over Sultana, Sultana producten en/of verkrijgbaarheid van de Sultana producten, neem dan contact met ons op via ons contactformulier.

Waar kan ik allergenen informatie vinden van de producten van Sultana?

De allergenen informatie staat op deze website vermeld per product maar ook in een totaaloverzicht. De allergenen informatie per product staat op de productpagina. Wil je deze vinden van Sultana Fruitbiscuit Naturel dan staat dit vermeld op de pagina van Sultana Fruitbiscuit Naturel. Dit geldt ook voor de andere producten van Sultana.

Bevatten jullie producten palmolie of kunstmatige geur-, kleur- en smaakstoffen?

Nee, we gebruiken zonnebloemolie en onze producten bevatten geen kunstmatige geur-, kleur- en smaakstoffen.

Zijn jullie producten geschikt voor vegetariers?

Ja, ze zijn geschikt voor vegetariers.

Ik zie mijn favoriete Sultana product niet in de winkel, hoe kan dat?

Wat vervelend dat jouw favoriete Sultana product niet te vinden is bij de winkel bij jou in de buurt! Check via deze pagina of we jouw product nog maken. 

Staat jouw product hiertussen, maar kun je het niet meer vinden? Check even op de website of bij de filiaalmanager van de winkel of zij het product nog verkopen. De meeste van onze producten leveren we namelijk aan de Nederlandse supermarktketens. Het is voor ons helaas niet na te gaan welke filialen onze producten op voorraad hebben, omdat we leveren aan de hoofdkantoren.  

Ook bepalen winkels of en wáár zij ons product in het schap opnemen. Doen ze dit niet meer? Het beste wat u kunt doen is bij de supermarktmanager blijven aangeven dat u dit product graag in het schap zou zien! 

Staat jouw product niet meer op onze assortimentspagina? Dan hebben we het helaas uit ons assortiment genomen. Zoals je begrijpt zijn onze producten aan veranderingen onderhevig. We proberen altijd zoveel mogelijk aan de wensen van onze consument te voldoen. Helaas betekent dit soms ook dat we producten uit ons assortiment halen. 

Hoe gaat Sultana om met promotie/sponsoring verzoeken?

Wij krijgen dagelijks velen verzoeken met betrekking tot sponsoring/promotie en kunnen daarom enkel aan een selectief aantal verzoeken voldoen. Ons team zet zich jaarlijks in voor sponsorevenementen en donaties. Wij nemen geen deel aan individuele initiatieven.

Vanuit wetgeving nemen wij geen deel aan actieve sponsoring bij kinderen.

Ik heb een vraag over een actie of cashback.

Leuk dat je over onze actie hebt gehoord! Check via de actiepagina de voorwaarden.

Heb je een probleem bij het indienen van een cashback? Neem dan contact op met de klantenservice van Scoupy zij kunnen je verder helpen!

Ik heb een suggestie!

Wat leuk om te horen dat je met ons mee wilt denken!  We vinden het altijd leuk om suggesties van fans zoals jij te krijgen.  

Je mag er natuurlijk vanuit gaan dat wij marktonderzoek  doen, om ons assortiment aan te passen aan de wensen van onze kopers. Maar uiteraard zijn jullie ideeën ook altijd welkom dus deel deze vooral met ons via het contactformulier.

Waarom maken jullie sommige verpakkingen nog met plastic?

Wij begrijpen de bezorgdheid over het milieu en delen deze bezorgdheid met je!  

Onze kwaliteitsproducten moeten verpakt worden in materiaal die kwaliteit garandeert. Bij het ontwikkelen van een product wordt ook de verpakking kritisch beoordeeld. De verpakking moet bijvoorbeeld breuk tegenaan en het product moet vers blijven voor consumptie.  

Uiteraard vinden wij verantwoord ondernemen belangrijk, daarom zijn wij constant in beweging om onze producten te verbeteren. Ook het verduurzamen van de verpakkingen staat bij ons op de agenda.   

Sultana loopt graag voorop. Het is onze ambitie om toe te werken naar 100% recyclebare verpakkingsmaterialen en als het even kan ook minder verpakkingsmateriaal. Momenteel is ruim 80% van de door ons gebruikte verpakkingsmaterialen recyclebaar.   We volgen de weggooiwijzer en bij verpakkingsherzieningen kijken we of we de bijbehorende logo’s kunnen plaatsen, zodat het voor consumenten duidelijk is bij welk afval de verpakkingen kunnen.  

Je kunt ervan uitgaan dat wij altijd kijken naar de beste oplossingen om onze producten zo duurzaam en milieuvriendelijk mogelijk te produceren!  

Maken jullie ook producten met geen/minder zout of suiker?

Sultana maakt al meer dan 85 jaar fruitbiscuits. We zijn hier erg trots op en vinden het belangrijk dat onze producten van goede kwaliteit blijven en de lekkerste smaak behouden. Daarin zijn we altijd opzoek naar verbeteringen in de receptuur en kijken wij uiteraard ook altijd naar ‘gezonde’ alternatieven. Maar, deze ingrediënten zijn onder andere ook van groot belang voor de structuur van het biscuitje waardoor het volledig elimineren van zout of suiker niet altijd kan.  Wel doen we ons best om deze ingrediënten zoveel mogelijk te beperken, zonder dat het afbreuk doet aan de smaak.  
 
Op onze website en op de verpakkingen van al onze producten is informatie over ingrediënten vermeldt. Hopelijk geven deze jou voldoende informatie om zelf een verantwoorde keuze te maken!