Bellen, chatten, mailen of penvrienden worden?

Of je nou gewoon iets wilt vragen, een klacht hebt of juist een goed idee voor een te gekke smaak: we horen graag van je. Op welke manier dan ook. We kijken vast uit naar je belletje, mail of handgeschreven brief. Bekijk hier onze disclaimer.

Postadres
Sultana Consumentenservice
Antwoordnummer 1310, 1500 WC Zaandam

reina@sultana.nl

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Heb je een algemene vraag, opmerking of klacht over Sultana, Sultana producten en/of verkrijgbaarheid van de Sultana producten, neem dan contact met ons op via ons contactformulier.

Hoe past Sultana in verantwoorde levensstijl?

Verantwoord leven betekent de balans opzoeken tussen eten, beweging en ontspanning. Op de website 123verantwoordleven.nl vind je informatie over hoe je een gezond voedingspatroon samenstelt en je fit en gezond kunt voelen.

Waar kan ik allergenen informatie vinden van de producten van Sultana?

De allergenen informatie staat op deze website vermeld per product maar ook in een totaaloverzicht. De allergenen informatie per product staat op de productpagina. Wil je deze vinden van Sultana Fruitbiscuit Naturel dan staat dit vermeld op de pagina van Sultana Fruitbiscuit Naturel. Dit geldt ook voor de andere producten van Sultana.

Bevatten jullie producten palmolie of kunstmatige geur-, kleur- en smaakstoffen?

Nee, we gebruiken zonnebloemolie en onze producten bevatten geen kunstmatige geur-, kleur- en smaakstoffen.

Zijn jullie producten geschikt voor vegetariers?

Ja, ze zijn geschikt voor vegetariers.

Wil jij elke maand een extra portie goed gevoel?

Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste nieuws